Cuma, Kasım 13, 2009

What's Up

Aylardır bloga zerre katkıda bulunmamış olmam beni üzdü, bir o kadar utandırdı (kesinlikle yalan). Bu süre içerisinde neler yaşandı ama kısaca bi özet geçicek olursak; son lokasyonumuz Cranfield, hayatta bi sıkıntı yok, her şey yolunda, gayet keyif aldığım bir dönem. Biraz da detaylar: Sunum vardı az evvel, sanırım yine gayet iyi olduğunu belirtmeme gerek yok, tanıyanlar bilir :P Bugünü geçip bir anda flashback ile ilk güne dönmek istiyorum. Takriben 2 ayım geçmiş, ilk geldiim günü hatırlıyorum. Lancester Hall Reception'dan odanın anahtarını aldıydım. Sora ablam tarif ettiydi yolu şöle gidion böle gidion die. Çok garip bişi hayatta hiç görmediiniz bi yere gitmek. Neyse, binayı görünce böle hoş bi tebessüm sardıydı tabi, "vay arkadaş" dedim, "adamlar yapmış". Valizleri fırlatıp ufak bi temizlikten sora yöre keşfi, lan bu kampüs Google Earth'te daha büyük gözüküyodu :) Neyse, yörenin çakallıkları, takılıncak mekanlar, ulaşım alternatifleri, alışveriş fasiliteleri hakkında yeterli tecrübeyi biriktirdikten sonra hayatı düzene oturtmak: Paha biçilemez...
Az tavsiyeler şeklinde bir bölüm: Alışveriş için Tesco Online kesinlikle ilk tercih olmalı, konserve ve mikrodalgada pişen gıdalar ilk günlerde iyi gelse de 3 gün sora görmek bile istemiceksiniz, boşuna para harcamayın bu kalemlere. Kalem ucu; çok kritik bi element., 0.7 2B ucu ancak amazon.co.uk'den bulabildim. Ivır zıvır alışverişler için amazon da uygun, online her türlü iyi ;) Masamda iki gündür beklettiğim çaydan bi yudum alayım, mmmhhhh, iğrenç :D Yazmak isteyip de şu an unuttuğum bikaç bişi daha vardı ama, sonrasına artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder